SPECIFICAŢII TEHNICE




- Granulele ce intră în compoziţia fiecărei unităţi ECONOMAX conţin predominant STANIU.
- Unitaţile Economax nu necesită alimentare cu energie. Acestea acţionează printr-o reacţie chimică, care începe atunci când combustibilul intra în contact cu granulele din compoziţia fiecărei unităţi ECONOMAX.

- Principala funcţie a Catalizatorului denumit şi Tratament Combustibil ECONOMAX, este de a face benzina sau motorina să ardă complet în camera de ardere a motorului şi de a reduce emisiile de noxe.
- Fiecare unitate Economax are o viaţa catalitică asupra combustibilului folosit de 400.000 km, în cazul oricarui tip de motor cu combustie internă sau 10.000 de ore de funcţionare, în cazul oricarui tip de generator.
- Nivelul de reducere a emisiilor de noxe este după cum urmează:
Emisii
                         Benzină %            Motorină %
Reducere consum de combustibil
Min                             -5                              -5
Max                          -25                            -15
Reducere emisiile de monoxid de carbon
Min                            -5                               -5
Max                          -50                            -35
Reduce oxidul de azot (Nox)
Min                          -14                             -10
Max                          -23                            -18
Reduce hidrocarburile (HC)
Min                            -4                               -5
Max                         -40                             -70
Reduce dioxidul de carbon
Min                            -1                               -1
Max                           -8                               -3

Notă:
- Nivelul de reducere a emisiilor de noxe depinde de starea motorului şi de tipul de combustibil folosit, respectiv cu sau fară plumb. Noi am aproximat nivelurile minime şi maxime pe baza diferitelor teste efectuate în lume;
- Economax este instalat în întreaga lume la toate tipurile de motoare cu combustie internă, ce folosesc drept combustibil benzină sau motorină, pentru a controla fumul din sistemul de eşapament şi a permite o funcţionare ecologică a motoarelor;
- Economax este utilizat de asemenea pentru a face motoarele vechi care folosesc combustibil cu plumb să funcţioneze pe bază de combustibil fară plumb.
                                  CATALIZATORUL DE COMBUSTIBIL ECONOMAX 
                                                      A.    PRE-INSTALARE
Trebuie să ştiţi ca este recomandată folosirea unei unităţi Economax pentru fiecare 25 de litri de capacitate a rezervorului.

De exemplu, dacă aveţi un rezervor de 200 litri sunt necesare 8 unităţi Economax.

Se recomandă, ca înainte de instalarea produsului Economax, să se procedeze la curăţarea instalaţiei de alimentare cu combustibil (benzină/diesel), folosind un spray pe bază de AEROSOLI.


Pentru o evaluare corectă a performanţelor produsului Economax, se recomandă ca înainte de instalare, să se testeze consumul de combustibil, în special în trafic urban.

Se recomandă, pentru început, alimentarea cu combustibil la nivel "plin".
Deşi la vedere rezervorul aparent este plin, dacă se pleacă de pe loc, nivelul combustibilului va scădea cu 1-2 litri, întrucât acesta se va infiltra în pliurile rezervorului.
Această situaţie se poate remedia în cazul vehiculelor de mici dimensiuni (autoturisme) printr-o balansare în plan orizontal, cu orientare dinspre pompa de combustibil înainte şi înapoi, iar în cazul vehiculelor de dimensiuni mai mari (camion, microbuz, tractor, combină, utilaj pentru construcţii, etc) se va proceda la o plecare de pe loc cu un demaraj până în 50 m, după care se va reveni la pompa de alimentare, cu combustibilul necesar până la un nou nivel "plin".
Numai după aceasta din urmă alimentare, rezervorul poate fi considerat ca fiind "plin".
După această operaţie se poate începe testarea consumului în regim urban, pentru un parcurs de cel puţin 100 km.
Apoi, se va reveni de regulă, la staţia unde s-a efectuat primul plin de combustibil, se va face un nou plin după aceleasi proceduri şi se va calcula consumul.
După înregistrarea acestui consum în Tabelul de analiză, se poate trece la instalarea produsului Economax şi a se efectua testarii, în conformitate cu prevederile Specificaţiei Tehnice.
 
                       DROP-IN TANK (De-pus-în-rezervor) – Metode de aplicare
Unităţile Economax DROP-IN TANK sunt uşor de instalat in rezervoare, la orice tip de vehicul sau motor cu orice capacitate de rezervor. Vă rugăm să parcurgeţi în totalitate această fişă pentru a asigura o instalare corectă a produsului Economax.
 
Atenţie!
Pentru motoarele cu un rulaj mai mare de 70.000 de kilometri parcursi, trebuie să deconectaţi cele două fire ale bateriei, să atingeţi vârfurile celor două şi să le ţineţi în contact cel putin 30 de secunde, pentru a vă asigura că memoria computerului este ştearsă. Acest pas este menit pentru a reseta memoria computerului anterior instalării (valabil pentru toate tipurile de motoare aflate în condiţia sus-menţionată). După şi numai după, instalarea unităţilor Economax, reconectaţi firele bateriei la aceasta (reconectaţi firele la bateriei). Această procedură va reseta modulul de control electronic."

La autoturismele mai noi, cu computer operatiunile sunt urmatoarele: 
- se scoate plusul (+) de la borna bateriei si
- se scoate siguranta ECM (cea pentru computer).
Dupa ce s-au montat catalizatoarele Economax in rezervor, se executa operatiile in sens invers (se pune siguranta in tabloul electric al autovehiculului si se prinde plusul la baterie).  

Atenţie!
1. In timp ce executaţi această operaţiune nu aveti voie sa fumaţi şi este interzis accesul cu flacară deschisă în timp ce executaţi această operaţiune!!!

2. Nu dezasamblaţi unitatea Economax DROP-IN TANK. Atât plasa de oţel cât şi granulele sunt un întreg care formează produsul şi acestea trebuie instalate în rezervor sub forma în care le-aţi achizitionat!
                                         B. INSTRUCTIUNI DE INSTALARE:
Localizaţi husa/învelitoarea/capacul pompei de combustibil, deobicei aflată sub bancheta din spate sau în zona cargo a maşinii.

Deşurubaţi husa/învelitoarea/capacul, ridicaţi în jur de 8 cm pentru a accesa direct rezervorul şi coborâţi unităţile Economax în acesta.
                                                     PERIOADA DE ADAPTARE:
Timpul necesar motorului pentru a se adapta produsului Economax va depinde de vârsta şi condiţia acestuia.Un motor, de condiţie medie, are o nevoie de adaptare la produsul ECONOMAX de aproximativ 3.000 de km de la instalare sau de 20 ore de funcţionare în cazul oricărui tip de generator, pentru a beneficia la maxim de performanţele catalizatorului ECONOMAX.

În aceasta perioada de adaptare unităţatile Economax vor curaţa orice exces de carbon sau răşini din motor şi sistemul de alimentare cu combustibil al acestuia. Din aceasta cauză, este posibil să înregistraţi o creştere temporară a emisiilor şi/sau a consumului de combustibil în perioada de adaptare (după perioada de adaptare, catalizatorul va acţiona optim şi în conformitate cu specificaţiile tehnice ale produsului ECONOMAX ).

Este posibil ca procesul de curatare a acestor acumulari de carbon si rasini sa aibă drept rezultat un ulei de motor mai murdar decât este normal, din moment ce majoritatea rezidului îndepartat din camera de combustie ajunge în uleiul din baia de ulei.

Însă, după prima schimbare a uleiului şi a filtrului de după instalarea produsului Economax, veţi observa că uleiul de motor va fi mult mai curat decât înainte şi pentru perioade mult mai lungi, datorită reducerii contaminării cu funingine a uleiului.

Este posibil ca pentru motoarele cu rulaj ridicat (kilometraj parcurs mare), necesitatea de schimbare a filtrului sa fie mai accentuată, deoarece acesta acumulează depozite de carbon sau alte reziduri care sunt desprinse din sistemul de ardere a combustibilului.

De asemenea, un filtru blocat nu va conduce la o economie de combustibil, de aceea este foarte importantă, după perioada de adaptare, înlocuirea filtrului vechi, cu unul nou aşa cum este descrisă în aceste specificaţii tehnice.

După această perioadă, puteţi folosi un combustibil cu cifră octanică mai mică.
În cazul motoarelor cu sistem electronic de management al combustibilului, senzorul de oxigen poate fi acoperit cu carbon. Se recomandă verificarea acestuia şi, dacă este necesar, curăţarea sau înlocuirea lui, pentru a evita limitarea beneficiilor produsului Economax. 
Atentie!
Noi recomandăm ca toate aceste operaţiuni sa fie efectuate de către un mecanic autorizat, pentru a evita orice fel de problemă cauzată de lipsa experienţei sau a cunoştinţelor necesare în domeniul mecanicii automobilistice.Prezentaţi această fişă tehnică mecanicului respectiv.

Nu putem fi ţinuţi responsabili pentru niciun defect adus de o instalare sau aplicare gresită, sau în neconcordanţă cu instrucţiunile prezentate în specificaţiile tehnice! 
                                  NOTE IMPORTANTE:
1. Înainte de instalarea Catalizatorului de Combustibil Economax în rezervorul de combustibil, clientul trebuie să cunoască care este consumul de combustibil la suta de kilometri în trafic (urban şi/sau extra-urban), astfel încât dupa instalare să poată calcula economiile la sfârşitul perioadei de adaptare (cum este descrisă în specificaţia tehnică) de 3.000 km a produsului Economax, în cazul motoarelor cu combustie internă, sau 20 de ore de funcţionare, în cazul generatoarelor.

2. Pentru a beneficia la maximum de performanţele catalizatorului ECONOMAX, acesta ar trebui montat în rezervoarele vehiculelor care au motoare reglate adecvat si în stare de funcţionare bună. 

Motoarele recondiţionate ar putea necesita mai mult timp pentru a atinge efectul maxim al produsului ECONOMAX, în comparaţie cu motoarele noi.

NU este recomandată instalarea produsului ECONOMAX pe maşini cu motoare defectuoase sau care se apropie de reparaţie capitală. În aceste cazuri instalarea în rezervorul de combustibil a produsului ECONOMAX se va face numai după efectuarea reparaţiei capitale a motorului.

Motoarele care funcţionează pe baza de combustibil cu plumb, pot şi este recomandat, să schimbe acest combustibil cu combustibil fără plumb, aceasta dupa perioadă de adaptare şi efectuarea unui parcurs în care se se mai consume doar 2 rezervoare de combustibil cu plumb.

3. Dupa un parcurs de 1.200 - 1.500 km, în cazul oricarui motor cu combustie internă sau de 20 de ore de funcţionare în cazul orcărui tip de generator, uleiul de motor şi filtrul de ulei trebuiesc schimbate din cauză că tot carbonul sau raşinile acumulate în interiorul motorului sunt înlaturate în timpul procesului de decarbonizare, acest proces fiind o funcţie a catalizatorului Economax. După perioada de adaptare, urmare a instalării catalizatorului ECONOMAX motorul ar putea avea nevoie de unele reglaje datorită calităţii, a îmbunatăţirii combustibilului folosit.

 

Cat costa Economizorul de Carburant ECONOMAX?

Pretul acestui dispozitiv este de 575 RON dar acum

  450 RON /buc (100 Euro)

+taxele postale 15 RON

Comanda  chiar acum, inainte ca pretul sa se modifice!  

Buton Comanda xPower